Ładowanie strony...

Szpitalny Rzecznik Praw Pacjenta

  • PDF

 

rehab ordynlek. med. Anna Mazur - Maj

 

Przyjmuje w środy, w godz. od 12.00-14.00

Telefon: 512 758 116

Lokalizacja: Blok A,  parter, pok. nr 21

 

Do zadań Szpitalnego Rzecznika Praw Pacjenta należy w szczególności:

  • Czuwanie nad przestrzeganiem praw pacjenta w Szpitalu,
  • Przyjmowanie skarg, wniosków oraz pochwał od pacjentów i ich rodzin,
  • Wskazywanie trybu skargowego w przypadku naruszenia praw pacjenta,
  • Rozpatrywanie oraz udzielanie odpowiedzi na wpływające pytania i skargi,
  • Analizowanie skarg i wniosków,
  • Rozwiązywanie bieżących problemów zgłaszanych przez pacjentów i ich rodziny,
  • Podejmowanie działań interwencyjnych w sytuacji tego wymagających związanych z realizacją praw pacjenta,
  • Stały monitoring realizacji praw pacjenta,
  • Współpraca z Kierownikami oddziałów i Kierownikami komórek organizacyjnych Szpitala w zakresie przestrzegania praw pacjenta,
  • Upowszechnianie wśród personelu oraz pacjentów postanowień zawartych w Karcie Praw i Obowiązków pacjenta,
  • Zapewnienie pacjentom i ich przedstawicielom ustawowym dostępu do informacji prawnej i wskazanie trybu interwencji w przypadku naruszenia praw pacjenta,
  • Udzielenie pomocy w sporządzaniu i złożeniu skargi do Dyrektora Szpitala lub innej instytucji.

 

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Lublinie © 2013

designed by sm32 STUDIO